Universiteit Leiden

De Woonindustrie
Symfonielaan 1
3438 EW Nieuwegein

Op donderdag 12 mei 2022 vindt het ComeniusFestival2022 plaats in Nieuwegein. Dit festival draait om onderwijsvernieuwing in het hoger onderwijs. Dat maakt het een inspirerende en leerzame bijeenkomst voor docenten van alle faculteiten. Het festival wordt georganiseerd door het ComeniusNetwerk, een inspirerend netwerk van vernieuwers in het hoger onderwijs. Ook niet-leden zijn welkom bij het festival. Hier vind je informatie over het programma en een link om je aan te melden.

Programma editie 2022

Ook dit jaar staat er een inspirerend programma voor jullie klaar. Het thema van dit jaar is 'The rocky road to innovation in higher education'. Paul Iske, oprichter van het instituut voor briljante mislukkingen, verzorgt een passende en inspirerende opening keynote. Daarna is er ruimte om deel te nemen aan o.a. workshops, teacher talks en andere sessies. Je krijgt de kans om ervaringen en ideeën te delen uit uiteenlopende innovatieprojecten. Daarnaast is er aandacht voor de activiteiten van de ComeniusCircles en partners van het ComeniusNetwerk.

Registreer je nu aan voor het Comenius Festival 2022

Net als vorige edities wordt tijdens het festival de Nederlandse Hogeronderwijspremie uitgereikt door de Minister van Onderwijs, cultuur en wetenschap. Het belooft een feestelijke dag te worden, aanmelden als deelnemer is mogelijk tot en met 6 mei. We hopen je 12 mei te verwelkomen!

Registratie